Przejdź do głównej zawartości

एनआईकेले

 


सर्वोच्च लेखापरीक्षण कार्यालयका अध्यक्ष मारियन बनासको प्रेस सम्मेलनले धेरै चासो देखायो। मलाई त्यस्तो परिस्थिति याद छैन जहाँ सर्वोच्च अदालतले सत्तारूढ दलका एक महत्वपूर्ण कार्यकर्ताको नेतृत्वमा छानबिन गरे (जसको आफैंमा सफा अन्तस्करण हुँदैन र अभियोजकको कार्यालयको चासो छ) उसले चुनाव नियन्त्रण गर्‍यो। यो स्पष्ट रूपमा आफ्नै छालाको लागि बनसको लडाई हो, तर प्रधानमन्त्री मोराववीकीले शक्ति प्रयोग गर्ने विधिहरू, हाम्रो राज्यको राज्य, अधर्म, सार्वजनिक पैसाको लत्याउने, अधिकारीहरूको अहंकारको पर्दाफास पनि हो।


एनआईकेले चुनावको स organization्गठनको नकरात्मक मूल्याsed्कन गर्‍यो, धेरै चालहरू गैरकानुनी भेट्टाए जस्तै उनीहरूलाई प्रशासनिक निर्णयहरूको आधारमा आयोजना गर्ने, राष्ट्रिय निर्वाचन आयोग खारेज गर्ने, मोरावीकीले पोलिश पोस्ट अफिस र पोलिश सुरक्षा मुद्रण कार्यलाई जारी गरेको आदेश , कानूनी आधार बिना यी उद्यमहरू द्वारा कार्यहरू गर्दै। अवैध गतिविधिहरू, कुनै टेन्डर छैन, कुनै विशेषज्ञको राय छैन। अव्यवस्था, यसको परिणाम स्वरूप हामीले थाहा पाएनौं कि हामी कसको theणी छौं लगभग PLL 76 76 मिलियन।


आज, एनआईकेले अभियोजकको कार्यालयमा पठाइयो (अर्थात् मन्त्री जियोब्रालाई) पोष्ट्ता पोलस्का र राष्ट्रिय सुरक्षा प्रिन्टिंग वर्क्स द्वारा अपराध गर्ने सम्भावनाको बारेमा सूचनाहरू।


राष्ट्रपति बानेले जानकारी दिए कि उनलाई एउटा टेलिफोन सूचना प्राप्त भएको थियो कि सुप्रीम कम्बर अफ कन्ट्रोलको मुख्यालय र धेरै स्थानीय शाखा (प्रतिनिधिमंडल?) मा बम राखिएको थियो। यसबाहेक, मा बिहान 6 बजे, पुलिस क्राकोको उनको घरमा प्रवेश गरे किनभने उनको छोराको आत्महत्याको प्रयास थियो।


सरकारले तुरुन्तै सर्वोच्च लेखापरीक्षण कार्यालयको रिपोर्टको दावीलाई अस्वीकार गर्‍यो र चुनाव अनुसार कानून बमोजिम आयोजना गरिएको थियो भन्ने आश्वासन दियो।


सम्मेलनमा सरकारका समर्थकहरू क्रोधित थिए कि सरकारमाथि भूमिहीन हमला भयो जुन विपक्षीको अडानको साथमा अचम्मलाग्दो स्वरले गयो। त्यहाँ एक विशेष कार्यको लागि आह्वान पनि गरिएको थियो जसले चुनावका आयोजकहरूलाई सुरक्षा दिन्छ। उनीहरू हुलाक चुनावको अप्ठ्यारोबाट सचेत छन्।


प्रधानमन्त्री मोराववीकी र उनको कार्यालयका प्रमुख मन्त्री ड्वार्जाइकले अपराध गर्ने सम्भावना सम्बन्धी सुप्रीम अडिट अफिसलले अभियोजकको कार्यालयमा आवेदन नदिएकोमा विपक्षी समर्थकहरू निराश भए। यस दृष्टिकोणबाट, राष्ट्रपति Banaś निराश छ। कि त उसको हात काँप्यो वा उसले भविष्यको लागि यस्तो अवसर राख्न मन पराउँछ, कि उसको पुरानो पीआईएस साथीहरूले उनलाई कती दाँत गरीरहेको थियो।सन्देशवाहकहरू: काज्यास्की र मोराववीकीले समय-समयमा दोहोर्याइरहन्छन् कि चाँडै नै हामीले “पश्चिममा जत्तिकै” कमाउने छौं, र एक दशकभित्रै पोल्याण्ड र जर्मनीमा हुने कमाई पनि यस्तै हुनेछ। पोल्याण्डको बारेमा जीरेकले व्यक्त गरेको बयानबाट यो विश्वको दशौं अर्थतन्त्र हो र क्रुश्चेभले संयुक्त राज्य अमेरिकालाई “हामी समातेर पछ्याउनेछौं” भन्ने नारा लगाएको छ। अन्त के हो - सबैले देख्न सक्छन्।


वास्तविकता संग वर्तमान प्रचार को टकराव पनि समान पीडादायी हुनेछ। पोल्याण्डको पश्चिम कहिले हुनेछ? अर्थशास्त्री डा। Maciej बुकोवस्की, महत्वपूर्ण रणनीतिक कागजातहरूको सह-लेखक, incl। हौसनर प्लान, वारसा विश्वविद्यालयको आर्थिक विज्ञान संकायको कर्मचारी (जसको म स्नातक हुँ, त्यसैले शुभकामना!)।


लेखमा "के पोल्याण्ड दोस्रो जर्मनी बन्नेछ?" (पत्रिका "सबै चीजहरू सब भन्दा महत्त्वपूर्ण") बुकोव्स्की लेख्छन् कि १ 9 9 after पछि आर्थिक सफलताहरू मनाउने फेसनले गलत आशावादको परिणाम दिन्छ। "आशावादीताको मूड यति बलियो छ कि सार्वजनिक रूपमा बोल्ने धेरै भन्दा बढी मानिसहरूले पोल्याण्ड आज नै विकसित देश भएको घोषणा गर्न थालेका छन् र पोल्याण्डले यस शताब्दीको मध्यतिर वा त्यसभन्दा अघि नै जर्मनीसँग भेट्ने छ कि भनेर सोच्न पनि थालेका छन्। " मैले ब्लगरहरूलाई बचाउनेछु भन्ने विधवात्मक टिप्पणी पछि, हामी पढ्छौं कि मापदण्डको आधारमा चेक गणतन्त्र २० 20० को आसपास, पोल्याण्ड २० 20०, रोमानिया २०70०, बुल्गारिया २० around० मा सम्पन्न हुनेछ।


धन सबै कुरा होइन - हामी पढ्छौं। देशले आफ्ना नागरिकहरूलाई प्रदान गर्ने अवसरहरू पनि महत्त्वपूर्ण छन्। यो विकसित देशहरूमा सबैभन्दा प्रसिद्ध निगमहरू (अमेजन, सोनी, VW) र गैर-सरकारी संगठनहरू (एम्नेस्टी इन्टरनेसनल, ग्रीनपीस) स्थापना भएको थियो, र त्यहाँबाट सर्वश्रेष्ठ वैज्ञानिक, कलाकार र आर्किटेक्ट भर्ती गरियो। केवल विकसित देशहरू - डा। बुकोव्स्की लेख्छन् - आफ्ना नागरिकहरूलाई धनबाट फाइदा लिनको लागि सक्षम पार्दछ, तर तिनीहरूको आफ्नै जीवनका महत्वाकांक्षाहरूको अनुसरण गर्ने अवसर पनि दिन्छ, उदाहरणका लागि उत्तम विश्वविद्यालयहरूमा अध्ययन। एक अमेरिकी, ब्रिटिश वा स्विडेनसँग चेक, पोल वा रोमानियाली भन्दा धेरै राम्रो अवसर हुन्छ। पछिल्ला दुई सय बर्षको आर्थिक ईतिहासले सुझाव दिन्छ कि उपयुक्त संस्था (विद्यालय, कार्यालयहरू, कम्पनीहरू, विज्ञान, अर्थव्यवस्था) को गठन गरी धेरै मानिसहरुलाई विश्व अर्थव्यवस्था, विज्ञान, संस्कृति, अग्रणी विकसित देशहरू जस्तै "70 देखि 100 वर्ष लाग्छ" (!)। जापानले मेइजी क्रान्ति, एकीकरणबाट इटाली र १ nine औं शताब्दीको मध्यदेखि स्कान्डिनेभियाबाट पछ्याएको यही मार्ग हो।


"यस परिप्रेक्ष्यमा हेर्दा, पोल्याण्ड दोस्रो जर्मनी बन्ने मौका २०90०-२०90० भन्दा पहिले भएको थिएन।" यो लामो समय हुनेछ जब हामीसँग एक वा दुई विश्व-स्तरीय विश्वविद्यालयहरू वा एक वा दुई विश्वव्यापी कम्पनीहरू छन्। खोपहरू, अन्तरिक्ष अन्वेषण, वातावरणीय संरक्षण, बौद्धिक सम्पत्ति संरक्षण, स्विफ्ट प्रणाली, विकास सहायता - यी सबैको उत्पत्ति पूर्ण विकसित देशहरूमा हुन्छ। लेखकका अनुसार, "सार्वजनिक क्षेत्रको दक्षताले विकासोन्मुख देशहरू भन्दा अन्य संकेतकहरू भन्दा माइनसमा फरक पार्दछ"। यस क्षेत्रहरू मध्ये कुनै पनिमा पुनर्निर्माण सुरु हुन सकेको छैन - विश्वविद्यालय, अन्तर्राष्ट्रिय सहायता, थि thinkक ट्याks्क, कूटनीतिक सेवा, सेना, राज्य प्रशासन। (म आफैंबाट जोड्न चाहान्छु कि हामी विश्वविद्यालयको गिरावटको बारेमा कुरा गर्दैछौं, जसका लागि जार्नेक संलग्न छन्, कूटनीतिक सेवाको अन्त्य पछि अन्त्य सफा, तरलता र निक्षेप, र तपाईंको घुँडाबाट उठ्ने)।


निष्कर्ष खुसी छैन। आज यो अनुमान गर्न गाह्रो छ कि एक राजनीतिक जीवको रूपमा पोल्याण्डले आधा शताब्दीमा आफ्नो अन्तर्राष्ट्रिय स्थितिमा उल्लेखनीय परिवर्तन गर्नेछ। हामी २० country०--० वर्ष भन्दा अघि विकसित देशको स्थिति प्राप्त गर्नेछौं, "जुन हाम्रो हृदयलाई रमाईलो छैन," तर यो यथार्थपरक छ, "डा बुकोवस्की भन्छिन्।


अवश्य पनि, मैले लेख मात्र लेखे जुन पूरा पढ्न लायक छ। विशेष गरी चुनाव पूर्व अभियानको दौडान, जब राजनीतिज्ञहरूले "दोस्रो जापान" र "पश्चिममा जस्तै" मजदूरी दिने वचन दिन्छन्।


मलाई याद छ म सानो छँदा मैले मामालाई सोधें कि कुन देशको उच्च सभ्यता छ - इ England्ल्यान्ड वा जर्मनी? "जब जर्मनहरू सेनामा बसिरहेका थिए, अंग्रेजीले संसद भैसकेको थियो।"


आमन्त्रित

Jerzy Baczyński (Polityka को प्रमुख संपादक) र डा hab। रेनाटा Mieńkowska - Norkiene (राजनीतिक वैज्ञानिक, वारसा विश्वविद्यालय) टोक एफएम, आइतबार, मे २ 23, १०:०5 मा सामान्य जस्तै हाम्रो अतिथि हुनेछन्। त्यहाँ धेरै भइरहेको छ - त्यहाँ कुरा गर्न को लागी केहि छ। अर्को समय सम्म!जब रोबर्ट लेवान्डोव्स्की विजयी भए, हाम्रो देशले अन्तर्राष्ट्रिय क्षेत्रमा ठूलो नोक्सान भोग्नुप .्यो।


धेरै व्यक्तिहरूका लागि युरोपियन युनियन अदालतको ट्युरो खानी र विद्युत् कारखानाको निर्णयले आश्चर्यचकित बनायो (जस्तै अमेरिकाले नर्ड स्ट्रीम २ ग्यास पाइपलाइन निर्माणमा संलग्न कम्पनीहरूमा लगाइएको प्रतिबन्ध हटाएको थियो)। हाम्रो विदेश नीतिको असफलता हो)। म हैरान छैन किनकि विदेश मामिलाहरू सार्वजनिक चासोको सीमामा रहन्छन्। जबकि कर, विद्यालय, अस्पताल, आवास र अन्य घरेलु मामिलाहरू मिडियाको निरन्तर ध्यानमा रहेका छन् र सामान्य रूपमा घटनाहरूको अनुसरण गर्नेहरूले अन्तर्राष्ट्रिय सम्बन्धमा यस्तो उत्सुकता र उत्कटता जगाउँदैनन्।


किन? आंशिक रूपमा किनकि हामी आफैंमा केन्द्रित छौं, पोल्याण्ड, वार्सा - त्यो हाम्रोलागि महत्वपूर्ण छ। थप रूपमा, हामीसँग उपनिवेशहरू थिएनन्, पोलिश चासोहरू अन्य महादेशहरूमा सम्म पुगेनन्। जब हाम्रो देश (पहिलो पटक होइन) संयुक्त राष्ट्र सुरक्षा परिषद्को एक स्थायी सदस्य बन्यो, शक्ति गर्वका साथ फुटेको थियो, यो स्थान बिर्सनको कारण हो र एक क्षेत्रका देशहरूले व्यावहारिक रूपमा यस सम्मानजनक भूमिका खेल्छन्। । जति सीमित राजनीतिज्ञहरू, उनीहरूको मानसिकतामा प्रान्तीय हुन्छन् त्यति उनीहरू सफलताको भोकाउँछन्।


चेकले हाम्रो मुडलाई किन बिगार्‍यो? तिनीहरूले कसरी? जे भए पनि हामी त्यस क्षेत्रका नेता हौं, इन्टरमेरियमको सब भन्दा महत्त्वपूर्ण देश, र उनीहरूले हामीलाई CJEU लाई रिपोर्ट गर्छन्? दुर्भाग्यवस, यस्तो देखिन्छ कि चेक गणतन्त्रको साथ स्थानीय विवाद, जुन वर्षौं सुस्त थियो, पोल्याण्ड द्वारा कम मूल्यांकन र बेवास्ता गरिएको थियो। चेक गणराज्यमा लगभग एक बर्ष पोलिश राजदूतको अभावबाट पनि यो प्रमाणित हुन्छ। कुनै पनि कूटनीतिज्ञले यसलाई अनादरको चिन्हको रूपमा हेरेका हुन्छन् ("चेकियाले पर्खन्छ", "आगोमा होइन" आदि)। यस बहिष्कारको लागि कसलाई जिम्मेवार छ - विदेश मन्त्रालय वा राष्ट्रपतिको चेन्सिलरी - अज्ञात छ। र यो ज्ञात छैन, किनभने थोरै व्यक्तिहरूले यसको ख्याल राख्छन्, हाम्रोलागि अन्तर्राष्ट्रिय सम्बन्ध गौण मुद्दा हो - जबसम्म यो पोलिश सरकारको लागि महत्वपूर्ण महत्वपूर्ण कुराहरूको कुरा हो - त्यो हो, गर्भपतन विरुद्धको लडाई। त्यसो भए विदेश मन्त्रालयले ढिलाइ गर्दैन। प्रागस्थित दूतावासले पोलैंडबाट गर्भपतन पर्यटन रोक्न सक्ने गरी (हालमा छलफल भइरहेको) कानून परिवर्तन गर्न चेक अधिकारीहरूलाई पत्र पठायो। "पोलिश कानून पोलिश महिला र पोलहरूमा जताततै लागू हुन्छ," वारसाले दावी गरे। यो अन्य राज्यहरूको कानून, एक प्रकारको सर्वोच्चता, अहंकार र श्रेष्ठतामा हस्तक्षेप बाहेक अरु केही छैन। लुकाशेन्काले सोचेको यो हो। यसमा कुनै आश्चर्य छैन कि पोलिस पोष्टुलेट अस्वीकार गरियो


यस पटक यो टुर्युको बारेमा हो - यस केसमा कम्तिमा आठ बर्षको लागि ढिलाइ भयो, जब प्रधानमन्त्री सोबोटकाले प्रधानमन्त्री स्याजिडोलाई चेतावनी दिए कि यदि हामीले यो विवाद समाधान गरेनौं भने यो कुरा युरोपियन आयोगमा पठाइनेछ। केस पोल्याण्डको लागि गुटुरल हो (टोरले पोल्याण्डमा 5--7 प्रतिशत बिजुली आपूर्ति गर्दछ)। तसर्थ सार्वभौमिकता, उर्जा सुरक्षा, इत्यादिको बारेमा चिच्याउनुको सट्टा हामीले फेरि - तर यस पटक गम्भीरतापूर्वक - कुराकानी थाल्नु पर्छ र चेकले उनीहरूको गुनासो फिर्ता लिनु पर्छ। कम अहंकार - अधिक व्यावसायिकता, कि पोलिश कूटनीति को आवश्यकता छ।


बिर्डनको नर्ड स्ट्रिम २ को निर्माणमा प्रतिबन्ध हटाउने निर्णय वाशिंगटनबाट अप्रत्याशित प्रहार हो र हाम्रो दुई शक्तिशाली छिमेकीहरुलाई जोड्ने रुसी - जर्मन ग्यास पाइपलाइन बिरूद्ध धेरै वर्षको संघर्ष विफलता हो। त्यहाँ कुनै खराब समाचार सायद हुन सक्छ। यो अन्तर्राष्ट्रिय क्षेत्रमा हाम्रो एजेन्सी को गवाही छ। दुर्भाग्यवस, यो सुन्न आवश्यक थियो जसले नर्ड स्ट्रिम २ को निर्माणमा सामेल हुन सल्लाह दिएका थिए (र त्यहाँ त्यस्ता थिए)। तिनीहरू पुरानो नियमजस्तै थिए: यदि तपाईंले तिनीहरूलाई हराउन सक्नुहुन्न भने, तिनीहरूसँग सामेल हुनुहोस्। विशेष गरी हामीलाई आमन्त्रित गरिएकोले।चेक गणराज्य मा। यो कसरी हो कि पहिले त्यहाँ खुशीयाली शान्ति थियो, केही दोस्रो द्वन्द्व भयो, र जब न्यायालयले (हाम्रा भाइ चेकको अनुरोधमा) कोइला खानी उजूरीको निवेदनलाई निलम्बन गर्न आदेश गरे, "हाम्रो हुनेछ एक बटन छोड्नुहोस् "सुनेन, यो हाम्रो सुरक्षा उर्जाको बारे हो, percent प्रतिशत पोल्याण्डमा बिजुली उत्पादन भयो, तर सबै कुरा मोरावीक्कीले बेबिज् (चेक प्रधानमन्त्री) को साथ ब्रसेल्समा मिलाउने छन्?


स्पष्टतः उनीहरूले यसलाई समाधान गरेनन् किनकि प्रधानमन्त्री मोराववीकी घटनास्थलमा देखा पर्‍यो र केही सम्झौताहरू चलिरहेका थिए, तब उनले राजधानीका पत्रमा एउटा सहमति भएको घोषणा गरे, जसको परिणामस्वरूप चेकले उजुरी फिर्ता लिन राजी भए (उनी यो पहिले भन्यो), र कम आवाजमा थपे कि पोल्याण्डले संयुक्त लगानीमा 45 45 करोड युरो खर्च गर्नेछ, जस्तै धेरै नगरपालिकाहरूमा ढल प्रणालीको निर्माण आदि।


वार्तालाप? कस्तो प्रकारको वार्ता? "मैले प्रधानमन्त्री मोराववीकीसँग कुनै पनि कुराकानी गरेन," मैले यसबारे कुरा गर्ने विचारसमेत गरिनँ, आन्द्रेज बेबिज्ले भने। (अचानक, कुरा हाम्रो लागि जरुरी भयो र यो बबिज हो जसले आफ्नो मांसपेशीहरूलाई टेक्छ, किनकि चेक गणतन्त्रमा चुनाव नजिकै आउँदैछ)। हामी उजूरी फिर्ता लिने छैनौं - उनी भन्छन्। तथाकथित मा यसै बीच, पौराणिक ज्यासेक ससीन, उप प्रधानमन्त्री, संसाधन तथा सम्पत्ति मन्त्री (उनले स्वीकार गरे कि यस ठाउँमा यो पहिलो पटक हो, जसले पोल्याण्डले यस मामलामा जोडिएको महत्त्वलाई प्रमाणित गर्दछ), र उनका सहायक मन्त्री सोबो, जसले सञ्चालन गरिरहेका छन्। कुराकानीहरू जुन पूरा भैसकेका छन्।


त्यस बेलादेखि त्यहाँ मौनता छ, हामी केवल यो मात्र जान्छौं कि हामीले शरीरहरू million 45 मिलियन युरोमा दियौं यदि यो राम्रो हुन्छ (?) किनभने त्यहाँ अझ धेरै हुन सक्छ। सम्भवतः यो कम हुनेछ यदि हामी "मस्ट" मा थिएनौं, किनभने गुनासो पर्खाइदै छ। तर हाम्रो लागि के छ चुनावको लागि PLN million करोड, PLN Tór for को लागि २०० मिलियन, मातृभूमि भुक्तानी गर्नेछ।


दोस्रो कुरा - भर्खरै प्रोफेसर। एडम बोड्नर अन्तिम पटक यस सेजममा बोलेका थिए। उनले गत बर्षमा लोकपालको गतिविधिको बारेमा विस्तृत प्रतिवेदन बुझाए। यद्यपि लोकपालको क्रियाकलाप र उनको उत्तराधिकारीको चुनावमा चासोको विषय उल्लेखनीय छ, तर सरकार र संयुक्त राइटका सांसदहरूले बोदनारको भाषणको बहिष्कार गरे। दाँया-वि parliamentary्ग संसदीय सीट (!), Sejm को पूर्ण कक्ष को आधा खाली थियो। सरकारले एकल प्रतिनिधि समेत पठाएन। यसलाई कसरी बोलाउने? म बुझ्दछु कि बोदनारका प्रवक्ता अधिकारीहरूको नजरमा नुन हो, यो सत्तारुढ स्वायत्तताबाट पछिल्लो संस्था हो, तर राज्यको सोच र चुटकीको संस्कृति उपयोगी छ। बोड्नारले यो र अन्य अपमान शैलीसहित सहनुभयो, तर यसलाई हेर्दा यो दु: खी छ।

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

दुख्छ।

  कस्तो संयोग! बुधवार, जून २ दिउँसो, मेरी श्रीमती र म केही दिनको बर्लिनको यात्रामा फर्क्यौं। यो महामारी पछि हाम्रो पहिलो यात्रा थियो। मेरो फर्किए पछि, मैले टिभीमा हेरी कि मार्शल विटेक (औपचारिक रूपमा देशको दोस्रो व्यक्ति)। उनले पश्चिममा कत्ति डरलाग्दो छ भनेर कुरा गरिन। "हुनसक्छ तपाईले पत्रकारहरूले पश्चिमी मुलुकमा र जर्मनीमा लोकतन्त्रले कसरी काम गर्छ भन्ने कुरा अझ बढी देखाउन चाहानुहुन्छ," उनले प्रोत्साहन दिइन्। कर्फ्यू, सडकमा सिपाहीहरू (हामी जर्मनहरू अनुमान गर्छौं) राइफलसहित (र अन्य अत्याचारहरू)। श्रीमती मार्शलको साथी छ जो जर्मनीमा बस्छिन् र उनको भयानक कुरा बताउँछिन्। मात्र जब यो साथी पोल्याण्ड आई, उनले अचम्मै आँखामा हेरी: "अन्ततः मलाई लाग्छ कि म सामान्य देशमा छु!" - उनले भनिन्। ठिकै छ, मैले बर्लिन छोडें। त्यसैले मैले उही वास्तविकता देखे जुन पोल्याण्ड रिपब्लिकको सेजम मार्शलले कुरा गर्यो। यसैले मैले घोषणा गरेको छु कि मेरा मनपर्ने जिल्ला शार्लोट्नर्ग र विल्मरसोर्फमा मैले एक जना सिपाहीलाई देखेको छैन, मलाई एक राइफलले छोडिदेऊ, जुन मलाई पेशाको समयदेखि राम्ररी याद छ, जब श्री

कोरोनाभायरस परीक्षणको सट्टा प्रमाणपत्रहरू

एक साधारण EU डिजिटल प्रमाणीकरण प्रणाली यो यूरोप को चारै तिर सजीलो बनाउन को लागी डिजाइन गरीएको छ। शुभ समाचार: पोल्याण्ड त्यस्ता कागजात जारी गर्ने देशहरूको पहिलो समूह हो। खराब: धेरै देशहरूलाई अझै पनि सबै आगन्तुकहरूको परीक्षणको आवश्यक पर्दछ। त्यहाँ पासपोर्ट हुनु पर्ने थियो, तिनीहरू प्रमाणपत्रको साथ समाप्त भए। जुन १ सम्म, पोल्याण्डलगायत E युरोपेली संघले आफ्ना नागरिकहरूलाई विशेष कोरोनाभाइरस प्रमाणपत्र जारी गर्दछ। ती व्यक्तिहरूका तीन समूहले प्राप्त गर्न सक्दछन्: खोप (दुई खुराक वा एक जोन्सन र जोनसनको मामलामा), रिकभरीहरू (एक सकारात्मक परीक्षण नतीजा पछि छ महिना सम्म) र ती भर्खरका नकारात्मक नतीजाका परिणामहरू (केवल यसको वैधता भित्र) अवधि)। पोल्याण्डमा, PDF ढाँचामा त्यस्ता कागजातहरू प्रमाणपत्रहरू भनिने नयाँ ट्याबमा इन्टरनेट बिरामी खातामा फेला पार्न सकिन्छ। यो केवल तपाइँको मोबाइल फोनमा डाउनलोड गर्न लायक छ, तर तिनीहरूलाई निश्चित गर्न प्रिन्ट गर्न पनि लायक छ। यो पनि पढ्नुहोस्: खोप पासपोर्ट - स्वतन्त्रताको लागि पास? कोरोनाभायरस परीक्षणको सट्टा प्रमाणपत्रहरू थप देशहरू आउँदो दिनमा नयाँ ईयू प्रणालीमा सम्